26 Aralık 2013 Perşembe

Buldum Buldum muhteşem ahşap bloklar buldum.




Buldum Buldum Sonunda Buldum!

Sonunda çok güzel oyuncak tahta bloklar buldum. ‘Canım oyuncak tahta blok bulmak, o kadar da zor değil...’ demeyin. Anlamlı ve güzel geometrik şekilleri olan, birbiri üstünde gerçekten durabilen ve kaliteli tahtadan yapılmış olanlarını bulmak gerçekten çok zor. Ama artık hayatımızda Logy var. Üstelik Logy sadece tahta bloklardan değil mıknatıslı tahta bloklardan oluşuyor! Böylece dünyanın en yüksek kulesini yapılabiliyorsunuz...

Mıknatıslar her yöne doğru çalışabildiği için hiç sorun olmadan tüm geometrik şekiller birbirine bağlanabiliyor. Bloklar çok kaliteli bir tahtadan yapıldıkları için mis gibi ağaç kokuyor ve minik eller hiç zorlanmadan oynayabiliyor. Logy Türk buluşu ve Türkiye’de mıknatıslı yapı oyuncaklarında bir ilk. Biz o kadar sevdik ki artık evde her şeyle karıştırıyoruz. Örneğin kocaman bir manav dükkanı yapıyor, sonra içini sebze ve meyvelerle doldurup saatlerce oynuyoruz. Ne kadar sevdim Logy’i anlatamam. Hatta ben oğlumun Logy’lerini aldım işe götürdüm ve el rehabilitasyonunda bile kulandım. Yani çok farklı şekillerde işe yarayan bir oyuncak Logy. Çocuklar büyüdükçe yaratıcılıkları geliştikçe, kavramlar daha çok oturdukça; daha büyük, daha kompleks yapılar yapmak mümkün. Logy ile eğlencenin sonu yok.

Logy İyi Cüceler kitap evi, Happy Nest ve Düşevi kitap evlerinde ve tabii ki internet sitelerinde satılıyor. Kitap evleri dönem dönem Logy tanıtım atölyeleri de yapıyor ki gitmenizi ve ister kız ister erkek çocuğunuz olsun Logy’i mutlaka denemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder