23 Ekim 2013 Çarşamba

Cupcake muciti ve daha neler neler

N
İŞANTAŞI’NDA BİR TATLI KEŞİF!
Ni
şantaşı'nda gizli bir cennet buldum. Özellikle bizim gibi tatlı-tuzlu severler için harika… Yeme de yanında yat şeyler var. Sahibi ve sahibinin eşi o kadar tatlı ki, tatlılar neden bu kadar güzel diye düşünmeye hiç gerek kalmıyor. Çünkü kalpleri bu işin içinde...
Ad
ı The Cupcakery – Topağacı’nda Avukat Sürreya Ağoğlu sokak üzerinde No:10’da. Üstünde kocaman bir cupcake resmi olan minik bir dükkan ama çok sevimli. Günlük çıkan ürünleri ve cupcakeleri var.
Geçen hafta o
ğlumla bir kere daha yolumuzu uzatıp oraya gittik. Tabii oğlum içeri girer girmez bir cupcake seçti ve yukarıya, süsleme alanına doğru çıktı. Peşinden de dükkan sahibi Burcu abla (Cookie Abla) gitti. Ben de güzel bir muzlu-çikolatalı namı diğer Füsun’un kekinden yemeye koyuldum. Aradan 20 dk geçti bizimkilerden ne ses var ne seda… Ben de şöyle bir çıkıp bakayım dedim. Yukarı çıktığımda bir de ne göreyim; oğlum ve Cookie Abla yerde, şekerlerin içine gömülmüş kıs kıs gülüyorlar ve kendilerinden geçiyorlar. Her ikisinin de bu haline çok güldüm. Al birini vur ötekine... Zorla çıktık dışarı. Tabii ki oğlum ayrılmak istemedi.
İşte, The Cupcakery bu kadar çocuk dostu bir yer. Etrafta minik çizgi film karakterleri, boya kalemleri ve hatta oyun hamurları bile mevcut (şeker hamuru tabii ki). Şanslı gününüzdeyseniz aynı zamanda heykeltraş olan Cookie Abla’nın eşi de size o hamurlardan neler yapar neler... 
Ay çok ac
ıktım. Haydi The Cupcakery’e gidelimmmmmm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder