28 Aralık 2012 Cuma

Yeni yıl Yep yeni Atölyeler, spor yerleri.ne yapsak


Yeni Yerler, Yeni atölyeler. Yeni restoranlar. Ve yeni bir yıl.

Bu hafta ne yapsak ne etsek de daha önce yazdığım yazılara ek olarak yeni açılmış yerleri yazmak istedim.

Biz geçen hafta ne yaptık onu yazmak istedim ve en güzeli en heyecanlısı sizlerle yeni yıl coşkumu paylaşmak istedim.

Yeni yeni yeni yep yeni bir yıl ve çiçeği burnunda yep yeni yerler bizim minik bızdıklar için.

Önce yeni Atölyeler.


Happy Nest: Dün gittik gördük ve bayıldık. Çok güzel dizayn edilmiş çok organize ve çok sevimli. 3 katlı bir villa. Her katı ayrı dizayn edilmiş. Öyle her yer renk cümbüşü değil ama çok sevimli. Değişik aktiviteleri var. Marangozluktan tutun sadece babalara özel babam ve ben atölyesine kadar çok farklı atölyeleri var. Bir bakın derim ben. Biz (Gökçe-lale= çok beğendik. Hemen haftaya çocuklarımızı aksam üstü olan seramik atölyesine götürmek istedik. Etiler Hareket sitesi.Happy Nest için

Play-inn: Kozyatağın da bulunan bu atölye, müthiş dekore edilmiş ve oyun odalarından içinden kaydırak geçen bir lego alanına kadar bir çok farklı tema var. Play-inn ayrıca play-inn911 diye bir hizmet veriyor buda eğer her hangi bir nedenle çocuğunuzu okuldan alıp eve getiremiyorsanız ya da akşam acil olarak dışarı çıkmanız gerekiyorsa o zaman çocuğunuzu play- inn deki tecrübeli eğitmenlere bırakıyorsunuz ve gönlünüz rahat siz işinizi yapıyorsunuz çocuğunuzda çok eğleniyor…Play inn için

Muzipo Kids. İşte karşınızda bir hareket atölyesi. Tatatattatat6-13 yaş için tasarlanmış bu atölyenin içinde sadece hareket düşünülmüş yani denge de boksa – tırmanmadan indoor basketbola kadar değişik aktiviteler yapıyorlar. Gene ama gene Kozyatağın da ve Suadiye de. Bu arada benimki 2 yaşında 3 yaşında diyorsanız onlar içinde özel sınıflar mevcut. Ve tabi ki süper partiler organize ediyorlar.muzipo kids için
Sihirli Eller Oyun Atölyesi: Forum İstanbul. Her ne kadar ben alışveriş merkezi çocuk oyun alanlarına karşı olsam da burası öyle değil sanki bir yuva, herşey düşünülmüş. Kocaman bir yer her türlü sanat aktivitesi yapıyorlar ve kocaman bir top havuzu ve tırmanma alanı var. 1,5 yaştan itibaren çocukları alıyorlar annesiz tabi çocuğunuz kalırsa . 15 tl 1 saati. süper bir yer . az bir nefes almak için ideal.
 
Ümraniye Carfour Çocuk Oyun Alani: Öyle düşündüğünüz gibi yüzlerce elektronik jetonlu oyuncağın içinde olduğu anormal yüksek sesli garip yerlerden değil burası. büyük top havuzlarının ve kaydırakların olduğu ve eğitici oyuncak bölümü alan dokun hisset ve kokla bölümü olan farklı bir yer.
Vizz Kids Buyaka Ümraniye: Bir tek şey söylenebilir. Gidin Görün bir daha ikea oyun odasına çocuk bırakmazsınız. Muhteşem.
Efe Boz Çocuk Oyun Dünyası: Maltepe Belediye binasında olan bu oyun dünyası , sanat ve spor aktivitelerini barındırıyor içinde. süper. Efe Boz kim derseniz? Efe Boz üstüne yuva da lavabo düşüp ölen minik kardeşimizin adı , maltepe belediyesi Efe yi yaşatmak için buraya  Efe Boz Oyun dünyası ismini vermişler.
Kids Corner: Erenköy . Eski yer koz yatağında imiş ama artık Erenköy de . Hem çocuklara uygun bir cafe hemde bir oyun alanı. çok eğlenceli olmalı. bİz daha gitmedik görmedik ama iyi şeyler duydum hep hakkında. bir deneyin bakın sonra beni haberdar edin nasıl bir yerimiş.
Cafe Metto Acıbadem: Büyük arkadaş toplantılarında nereye gitsek de çocuklar da rahat etse bizde rahat rahat otursak diyorsanız işte karşınızda Cafe Metto Acıbadem. Birileri bana açıklarmı neden bu yerlerin hepsi nerdeyse anadolu yakasında?

Yeni yeni yep yeni Spor alanları

Geçen haftalarda nereye götürsek spora yazımdan sonra yep yeni iki yer buldum ve bunları da eklemek istedim.

Biz geçen hafta Pazar günü Trump Towers daki Yaratıcı Sanat Atölyesi ne gittik. Oğlum çok şiirin bir kukla kardan adam yaptı. Çok güzel organize etmişler ve çok ilgililer. Tam o sırada ortaokul hazırlık öğretmenim be tabi ki İngilizce öğretmenim Havva Tapayı gördüm. Ben gururla oğlumu Mrs Tapa ya göstermeye çalışırken oğlum buz pateni buz pateni diye tutturdu. Benim gurur showum biraz kısa sürdü ve kendimi ayağımda buz patenler ile piste buldum. Ailemizin atletik insanı olarak ben oğlumun elinden tutum ve kaydık daha doğrusu ben kaydım Reşat daha çok yürümeye çalıştı ama çok eğlendi.

Yer Trump Towers. Muhteşem çünkü alt kat sadece çocuklar için ve çok sakin sesiz huzur içinde. İstinye parkın görülmek ve göstermek çabası içinde değilseniz Trump Towers tam size göre.

Bu sırada Reşat ile paten yapma fotolarımı gurur ile facebook a yüklerken bir baktım ki arkadaşım Melike kızı süper tatlı Ela ile birlikte başka bir yerde aynı aktivitenin peşinde. Aaaaa dedim ve hemen aradım. neredesiniz diye:?

Koç Üniversitesi Sarıyer kampüsünden kapalı büyük çene bir buz pateni pisti varmış ve çok güzelmiş. Tarabya-İstinye –Zekeriya köy civarlarında oturan arkadaşlar için bence bulunmaz bir fırsat.


Bu arada buz pateni 3 yaştan itibaren yapılabilir.

Bir de Fatih Silvirikapı da bulunan olimpik ölçülerde bir buz pisti. Düzenli ve temiz. Biraz uzak ama o taraflarda oturan arkadaşlar için çok ideal olabilir. Tesiste aynı zamanda çocuk jimnastik kursları da verilmekte.buz pateni spor aş


Marmara Üniversitesi Beden EĞİTİM Yüksek okulu. Anadolu hisarından bulunan okulun içinde her şey mevcut ve yaygın öğretim kapsamından hafta sonları ve hafta içleri akşamları çocuklara jimnastik ve basketbol  kursları veriliyor. Jimnastik kursu için yaş sınırı 3 yaş basketbol için ise 9 yaş. Fiyatı çok uygun ve eğitim kalitesi çok güzel. Genellikle artistik jimnastik aletleri kullanılıyor. Yani denge tahtası-tramplen-paralel bar vb gibi.marmara unıv için 

Gelelim son olarak Ek lokantalara.

Daha önce de yazdığım gibi aslında İstanbul da kebapçı konseptinde bir çok lokanta çocuk odası eklemiş durumda ben bu listeye son zamanda gittiğimiz Çanak Erenköy ve Back yard Bebeköyü de eklemek istedim aklınızda bulunsun.
Bağ Pastanesi: Gene Anadolu yakası ve kozyatğında . ne kadar kızıyorum bir bilseniz. bitün bu güzel mekanlar hep anadolu yakasında. Adından da anlaşıldığı gibi burası bir pastane hem de ne pastane . süper güzel tatalılar var bir de üstüne çocuğunuzla ilgilenen süper tatlı ablalar var . top havuzu var kaydırak var sanat aktiviteleri var. vardavar.

Bir de çocuğu olan anneler için annelere özel bir yer açıldı adı Renkli ada. Taksimde olamasın ve şu sıralarda taksiminin durumunun çok feci olması onlar için bir dezavantaj oluştursa da renkli ada çok tatlı bir yer ama anneler için bir yer. Nasıl mı? Şöyle: Çocuğunuzla rahatlıkla gelebileceğiniz bu sırada istediğiniz gibi  oturup cafesinde muhabbet edebileceğiniz aynı zamanda manikür pedikür ve diğer tüm güzellikleri yaptırabileceğiniz ve  bu sırada çocuklarınızın çok eğlenebilecekleri bir yer. Renkli ADA ÇOK RENKLİ BİR YER. Renkliada için 

Ve son olarak Yeni yeni yep yeni bir Yıl, bu hafta sonu çocuklarla yapacak çok şey var.

Her zaman ki gibi İstanbul Şehir Tiyatrolarında çeşit çeşit tiyatrolar var.

İyi cücelerde bu hafta sonu Seramik ve origami atölyesi var.

Carusel Alışveriş merkezinde yılbaşı etkinliği var çocuklar için tüm gün.

Beykoz spor kompleksinde Meksika Sirki var

30 Aralıkta Pepe Show  var.  BKM de.

İstanbul Modern de çocuklarla yeni yıl ağacı atölyesi var hem ctesi hem Pazar günü saat 10.00 da.

Rahmi Koç Müzesinde Faber Castell eşliğinde sanat atölyeleri mevcut.

İstanbul Oyuncak Müzesinde 30 Aralık Pazar günü saat 11:00 da Tahta oyuncak Atölyesi mevcut.

Hepinize muhteşem bir Yeni yıl olsun. Çocuklarımızla ailelerimizle sağlıklı, mutlu, huzurlu ve çok eğlenceli bir yıl olsun.

 

1 yorum: