12 Kasım 2012 Pazartesi

Ne yapsak Ne Etsek...
Bu hafta sonu nereye gitsek?
Akvaryum? Jurastic land? Nasa land?Minyatürk?belki burdan buyrun o zaman

Akvaryum daha 5 sene öncesine kadar 1 tane akvaryum bile yok iken bu gün avrupa standartlarında  2 tane akvaryumumuz var.
1:Bayramşa forum Turkuazoo:Eğer sizin de çocuğunuz bizim ki gibi sabah ezanı ile kalkıyorsa hafta sonu Bayrampaşa forum en ideal mekan çünkü sabah erken saat ne park sorun nede yol sorun . İçeri girmek problem değil, akvaryum sakin ve çok güzel. Tam bir çocuk mekanı. çıkışta süper yemek alterantifleri var hele bir cafe var tam yanında her şey süper.
2: Akvaryum -florya. Hani İsviçrede bir yada her hangi bir avrupa ülkesinde akvaryuma gidersiniz çok beğenirsiniz ya , işte bu akvaryum da öyle o kadar güzel yapılmış ve o kadar güzel çalışıyor ki ben bir ara İstanbuldamıyım gerçeten dedim. Çok başarılı. İçinde 2-3 lokanta var hepsi farklı temalı bu lokantalar da yiyebilirsiniz yada çıkşta hemen yanında ki acayip büyük ama ferah alışveriş merkezinde yemek yiyebilirsiniz yada tabi her zaman florya da et* balık her daim mevcut.

Jurastic land: Benim oğlum bir aralar kendini dinazor bilimcisi zanediyordu . İşte tam bu yüzden biz apar topar gittik bu jurastic land e . Burası da beni çok şaşırttı. biraz pahalı 30 tl kadar ama çocuk tan para almıyorlar. çocuklar önce dinazor yumurtaları kazıyorlar sonra 6 dk lık bir 4 boyutlu film seyrediyorlar lakin söylemek zorundayım ki, bu film 6 yas altı için biraz korkutucu. daha sonrada bütün dinazorları geziyorlar. hasta dinazordan-bebek dinazora-ucan dinazorlardan-arkadas canlısı dinazorlara-vahşı dinazorlara.  Çıkışta çocuklarla dinazor resmi boyanabiliyor yada dinazor yumurtası boyanabiliyor. Dolu dolu 2 saat




Nasa Land: Eğer çocuğunuz uzay ve uzay bilimini seviyorsa ve hep bir uzay aracı görmek istiyorsa işte karşınızda Nasa space land. Marmara forum da . Çok güzel yorumlar okudum hakkında. Giderseniz fikirlerinizi bekliyorum.

Miniaturk: Ben hep gitmek istedim ama bizim babamız  hep karşı çıktı sonunda ben de rica ettim kayınvalidem götürdü. Kayınvalidem dediki muhteşemdi. Çok eğlendi , çok iyi vakit geçirdi. iste size bir aktivite daha lakin bunun için havaların iyi olması lazım.

Mısır Çarşısı ve Eminönü: Hadi demeyin şimdi bana aaaa çocuk ne yapar mısır çarşısında diye . o kadar koku o kadar renk o kadar ses . daha ne ister bu canavarlar . Mısır çarşısı için de en güzel ve doğru zaman tabi ki sabah saatleri . Değişik baharatları koklamak değişik tatları tatmak sadece renkleri görmek tanımak için bile süper. Daha sonra Eminönü den bir vapura binip ver elini kabataş.  Vapur sadece tek başına  bile yeterince heycanlı ve farklı bır aktivite...

Turistik Otobüsle İstanbul gezisi:
AAA demeyin. Atlayın turistik cift katlı otobüse ve güzel istanbulda 2 saat için turist olun. o kadar eğlenceli ki anlatamam ... Otobüsler ana kalkış noktası SultanAhmet meydanı. Bu otobüsler hop on hop off olduğu için istediğinizde inip dolasip sonra tekrar devam edebiliyorsunuz.
:
İstiklal turu:
Gerçi bu aktivite için hem hava iyi olmalı hem de taksimin ortasında kazı olmamalı tabi. Önce metro ile Şişhane ye gidiyoruz orada Mistik pizza gibi bir sürü yemek yerinde yemek yedikten sonra ver elini tramvay durağı. tramvay ile taksime cıkıyoruz ve sonra yavaş yavaş geriye yürüyoruz. Bu gezi sırasında cafeler de oturup dondurma yiyebilir,Galatasaray lisesine bakabilir, Kilise de mum yakabilir ve şişhane de  eski müzik aletleri satan dükkanlarda hem kendiniz hem de çocuğunuz çıldırabilir.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder